My life and more

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea - 3 juni 2011 22:19


Jag kom till Sara på eftermiddagen och då började vi sola lite, men vi sola inte så mycket för jag var helt röd och ville inte bli rödare.

Senare när jag och Sara satte upp tältet kom Emelie.

Till kvällsmat åt vi hamburgare och sen cykla vi och köpte godis. ^^


Nu ska vi ut i tältet och (äntligen) äta godis. Vi ska spela lite kort också och ha det mycket mysigt!


Ledsen för ingen bild..

Av Linnea - 3 juni 2011 11:50


Solen skiner och himlen är klarblå! Efter frukosten tog jag på mig bikinin och började sola i den härliga sommarsolen. Jag har tagit en liten paus nu för jag blev stekhet, alltså riktigt varm, men jag ska snart ut igen.

Andra planer för dagen är: fortsätta sola (såklart), men även fira Saras födelsedag.

Bild från arkivet

 

Min dator funkar fortfarande inte, jag får nog köpa en ny..

Av Linnea - 2 juni 2011 18:54


Idag är det kristihimmelfärdsdag, och idag har jag varit med Ina på Väla. Oturligt nog hitta jag inget, men jag ska nog till Familia på lördag. Men jag hade jättekul med Ina och i slutet var vi lite trötta så vi skratta åt allt.. xD

Vi kom hem för 1 timme sen ungefär och jag har inte gjort något speciellt efter det.

När solen kommer fram bakom 3 jobbiga träd, som alltid är ivägen för våran kvällsol, ska jag ta ett dopp i poolen och sedan äta grillat till kvällsmat.


I will always shine like a sun, to you..

 

Av Linnea - 1 juni 2011 21:50


Matchen gick suveränt bra! Vi vann med 16-0! Vi spela 9-manna fast att vi igentligen spelar 11-manna, men detta laget har inte tillräckligt med folk till det. Planen var jätteliten men vi hade ändå ett jättebra spel, och vi fick äntligen in bolluslingen och

gjorde några mål. ;)

Efter matchen körde vi till Max drive-in och köpte hamburgare, som vi åt när vi kom hem. Det var riktigt gott och jag är proppmätt nu. Jag kommer sova gott inatt. ^^


Arkivbild igen :)

 

Av Linnea - 1 juni 2011 14:43


Min dator funkar fortfarande inte, men pappa ska köra någon grej och se om det blir bättre(hoppas!!).


Sista lektionen idag var idrott och vi hade orientering. Det var jobbigt för man skar sig hela tiden på benen av alla taggbuskar och grenar.!

Jag har precis kommit hem och mina ben svider! Hoppas det går över till matchen jag spelar ikväll, men jag glömmer nog det då för jag blir helt inne i fotbollen. ;)


Kollade runt bland bilderna på pappas/mammas dator och hittade bilderna från när jag var modell på 15 minutes

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards