My life and more

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Linnea - 5 juni 2011 18:49


Jag har haft en härlig helg och här kommer lite bilder från den.


                   


Modell: Jag

Fotograf: Jag (förutom när jag är på bild)

Kamera/objektiv: Sony a390/18-55 

Av Linnea - 5 juni 2011 18:34


Japp, jag är äntligen tillbaka till mig egen dator. Det är fortfarande lite seg men mycket bättre än innan. Fast någon gång kommer jag låna pappas/mammas dator.


Jag blev hämtad hos Sara efter att vi städat ur tältet och packat allt. Så fort jag kom hem tog jag ett dopp i poolen, där det var 23 grader! Sen solade jag och badade resten av tiden.

Nu närmare kvällen tittade jag på en Harry Potter film och har nyss kommit upp ur källaren, och jag luktar mat så det är nog snart kvällsmat. :)


Sista bilden från arkivet på en tid, får jag hoppas ^^

 

Av Linnea - 5 juni 2011 09:30


Godmorgon bloggen!

Igår fyllde Sara år och hon fick presenter på morgonen. När vi gjort ve oss åkte vi till Familia och gick där. Jag hittade en snygg tröja och en ring, men jag köpte även en present till Sara. Efter Familia hämtade mamma och pappa mig och då åkte vi till Helsingborg. I Helsingborg tittade vi på Kördraget, för Desse var med i en av körerna. Tyvärr så vann inte hennes kör.

Pappa körde mig till sara igen när Kördraget var slut. När jag kom till Sara satt Emelie och Sara vid datorn och fixade med våran fotoblogg. Ni får gärna besöka den. :)

Till kvällsmat åt vi tacos och sedan spelade vi kub. Efter kubspelandet åt vi tårta och sedan gick vi ut till tältet.


Idag har vi bara hunnit äta frukost. Vi ska titta lite på tv nu på förmiddagen, sen vet jag inte.


Bild från arkivet

 

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards