My life and more

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea - 30 april 2011 11:54


Är det redan sista april?! Jag som trodde att det var nästa vecka..!

Vad ska man säga, Våren här är!! :D


Jag vaknade halv 9 och då startade jag tv:n. Jag åt frukost och satte mig vid datorn. jag har inte gjort så mycket sedan dess, bara suttit vid datorn och surfat runt.

Jag ska strax byta om och göra ve mig(har bara myskläder på mig) och sen ska vi till kyrkan för att titta på konfirmation för Lina. När det är slut ska vi nog till Lina och äta tårta av något slag, tror jag iallafall.


Bilderna från Barcelona lovar jag att de kommer i helgen, men ni för nöja er med denna bilden så länge.



Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 29 april 2011 21:20


Ledsen att det blev ett sent inlägg idag, men min fredag blev inte riktigt som planerad.


Sista lektionen idag hade jag fotboll(elevens val). Vi slutade kanske halv 3 idag. Jag cyklade hem och åt, sen gick jag ut och mötte Ina. Vi gick till skogen och fotade varandra och lite natur också. Det är så himla fint i skogen!

Vi var ute med våra kameror väldigt länge och vi gick väldigt långt, jag var jätte trött i fötterna efter, haha! xD

När pappa kom hem skulle vi köra till Elgiganten och kolla min iPod. De kunde inte fixa problemet där så de skickade iPoden på reperation. Jag hoppas den går att laga och att de gör det så snabbt som möjligt.

Jag och pappa kom hem igen ganska sent, men maten var klar, som tur var för jag var jätte hungrig.

Klockan 8 började Talang 2011 och jag har tittat på det sen dess. Efter Talang 2011 ska jag nog se någon film om jag orkar.

Igentligen skulle denna fredagen vara en vilodag inför söndagens zonläger, men så blev det inte! Men jag har haft jättekul! :)


Några bilder från idag, det kommer kanske fler någon annan dag

     

Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 28 april 2011 20:43

Godkväll

 

Ungefär kvart i 6 sa Lina till mig att badmintonen hade klubbmästerskap, och det är nästan det roligaste med badmintonen. Badmintonen började klockan 6 så jag bytade snabbt om och cyklade sedan till badmintonen. På badmintonen blev jag såklart tvåa, Josse trea och Klara etta.. -.-


Mitt fina pris, alla fick något godis också :)

 

När jag kom hem tog jag en snabb dusch och bytade om till mjukiskläder. Mamma kom hem då och hon hade köpt jordgubbar, så jag ska ta lite glass, jordgubbar och daim och se resten av Herr & Fru(ett ganska roligt program xD).



Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 28 april 2011 17:08

Hejsvejs, idag är vädret lika underbart som igår

 

Vi åkte till HD(Helsingborgs dagblad) med skolan idag. På HD fick vi se några filmer om tidningar och sen fick vi spela ett journalist spel. När vi var klara på HD gick vi till Slottsparken och fikade lite tills bussen skulle köra.

Så fort jag kom hem tog jag på mig min bikini, tog en glass och gick ut i det fina vädret. Jag var kanske ute lite mer än 1 timme sen gick jag in och åt upp resten av min matsäck.

Ikväll är det fotbollsträning, jag får se hur det kommer gå för jag är lite förkyld.


Hela kvällen igår satt jag och fixade till ett skal till min iPod. Jag blev väldigt nöjd med det, fast det ser kanske inte så proffsigt ut, men det var ju mitt första. Det var jättekul och jag kommer göra det igen. Men det finns ett problem, min iPod startar inte! ;(



Tycks?

 

Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 27 april 2011 18:28


Plättarna jag gjorde blev faktiskt väldigt bra, men min matsäck är inte riktigt klar än. Jag ska strax cykla till Mat öppet och köpa kakor som jag kan ha med mig. ;)

Vädret var väldigt skönt den lilla tiden jag kunde vara ute, för sen kom några jobbiga träd i vägen(utanför vårt hus är där 3 stora björkar som alltid är i vägen för solen på kvällen).


Det jag köpt i Barcelona kommer nu också


FC Barcelona tröja, Puyol på baksidan

 

Jeansshorts från H&M, där var även med ett flätat skärp med när jag köpte shortsen


Linne utan band, fast jag ska köpa band och sy fast det


Tunn tjocktröja med gulligt tryck


Rosa linne


Dösnygg bikini!


Armband från H&M


FCB fotbollsskoväska


Sommrigt armband(med snäckor)


Barcelona magnet


Nyckelring


Det från H&M kanske var lite onödigt att köpa i Barcelona, men när jag såg shortsen var jag tvungen att köpa dem för jag hade sett shortsen tidigare på internet.

Annars tycker jag inte det var så mycket jag köpte, men det kan bero på att jag inte hade så mycket pengar med mig.



Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 27 april 2011 15:34

Hej, jag är på topphumör idag för vädret är helt underbart

 

Idag var det skola igen, det var faktiskt skoj för det var kul att träffa alla vännerna. På lunchen i skolan satt jag och Emelie i den härliga solen och bara njöt av värmen.

Hemma från skolan gick jag ut och fotade lite och tog en outfit bild för det är så himla fint utomhus! Jag ska ut sen igen, men först ska jag göra plättar till morgondagens skolutflykt. Vi ska åka till HD och sen ska vi gå runt i staden lite och sen åka hem. Det kommer nog bli en rolig dag, speciellt om vädret kommer vara på topp precis som idag.


Dagens

Linnet köpte jag i Barcelona | Byxorna kommer från Gina Tricot | Armbandet är från H&M

 

 

Ledsen att det inte blev ett inlägg igår om det jag köpt i Barcelona men klockan blev för mycket och jag var jätte trött så jag sov istället. Fast inlägget kommer kanske idag istället. :)



Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 26 april 2011 19:30


Här är den nya kategorin!



Om katten kunde tala är jag säker på att den skulle säga, "Det var inte jag, jag är oskyldig".


Vad tycker ni om den nya kategorin?

 

Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 26 april 2011 19:07

Hejsan

 

Det är så himla skönt att vara hemma!, för att jag kan blogga vanligt, solen skiner här medans himmlen är mulen i Barcelona, internet är inte så segt som det var på hotellet i Barcelona, saknar alla vännerna och borta bra men hemma BÄST!


Vi kom hem kanske vid 5-tiden, då packade jag upp väskan och lade de flesta kläderna i tvätten. Ikväll ska jag äta svensk husmanskost, det är alltid det bästa när man varit borta.

Jag är klar med att packa upp nu och jag hade tänkt göra klart den nya kategorin som jag aldrig hann med förra veckan. Det kommer också komma upp ett inlägg med allt jag köpt i Barcelona.


2 bilder från Barcelona



Jag såg att allting var grönt här i Sverige, riktigt härligt! Nu är snart sommaren också här.. :)


Puss & kram // Linnéa

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards