My life and more

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Linnea - 15 april 2011 18:01


...fredag och påsklov! Det är så himla skönt att slippa skolan i ungefär en vecka. På torsdag åker jag och släkten till Barcelona och kommer hem igen på tisdag, så jag slipper skola den dagen. :)


Idag efter skolan följde jag med Luisa hem för vi skulle göra en sak till skolan. Vi åt glass och sen visade hon mig runt i huset och visade hennes mammas bakgrejer, hon är riktigt bra på att baka! Jag cyklade hem ungefär vid 5 tiden. Hemma skulle jag testa en smothie men den blev sådär..

Mamma kom hem lite strax efter mig och sedan kom Desse. Pappa är inte hemma för han åkte till Norge idag med jobbet, han ska åka skidor den lyckosten.!

Snart ska nog mamma börja med kvällsmaten som blir tacos och jag ska kanske hjälpa henne lite.


Bjuder på en bild jag tog igår

  

 

Puss & kram // Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards