My life and more

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Linnea - 17 april 2011 21:22

Hejsvejs

 

Efter kvällsmaten frågade Klara på msn om jag ville följa med ut, och de ville jag ju såklart. Jag slängde på mig ett par jeans, min vårjacka och converse sedan gick jag ut. Vi gick runt i Billesholm och njöt av det sköna vädret. När det blev mörkare såg vi månen, som var fullmåne och riktigt stor. Så fort jag kom hem gick jag in och hämtade kameran sedan ut igen. Jag ville såklart fota månen.


 

 

Nu ska jag äntligen sätta mig i soffan och hålla lite söndagsmys. Jag ska ju ändå inte upp klockan 7 imorgon.


Påminner er om att kommentera mer. ;)


Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 17 april 2011 18:30

Hej!

 

Jag har suttit och gjort en ny header under eftermiddagen/kvällen för jag var inte riktigt nöjd med den första. Men den nya jag gjorde är jag riktigt nöjd med. Jag hade vår som tema när jag gjorde den och jag hoppas min blogg ger er bloggläsare en vårkänsla var gång ni kikar in. ;)


Vad tycker ni? - Kommentera

 



Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 17 april 2011 16:39


På förmiddagen idag städade jag rummet och sen följde jag med mamma ut på en joggingrunda i det fina vädret.

Klockan 1 kom Emelies mamma och hämtade mig och skjutsade mig till dansen. Vi gjorde en ny dans idag på dansen och den var svår. Efter dansen tog jag en lång dusch och åt miljonbiff med potatismos och lingonsylt.


Jag har varit på sonläger del 1 och i veckan fick jag reda på att jag gick vidare till zonläger del 2. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle gå vidare och blev väldigt överaskad, men väldigt glad på samma gång!


Jippi!!!!

 


Puss & kram // Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards