My life and more

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Linnea - 21 april 2011 23:06

Hej och Glad påsk! :)


På flygplanet var där en hel rad tom med sittplatser så jag och Wilma satte oss där. Planet landade vid 3 tiden ungefär. När vi kommit till hotellet packade vi upp och sen gick vi till ett café och njöt av solen, tyvärr är det inte varmare än vad det har varit i Skåne idag, men jag hoppas det blir bättre med dagarna.

Klockan 7 gick vi till en resturang och åt.

Det finns inte så mycket mer att skriva för idag har det mest varit en slappdag efter flygturen.


Dagens bilder


Dagen bilder kommer vara mellan 1-4 bilder varje dag så inläggen blir inte helt utan bilder. ;)


Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 21 april 2011 12:15

Hej på er!

 

Just nu sitter jag på ett plan flera tusen meter upp i luften. Det är verkligen spännande att åka till Barcelona med släkten, jag har redan varit i Barcelona men då var det bara med familjen. Jag och Wilma kommer ha grymt kul, love you!<3


Gjorde en liten karta till er, följ pilarna och du hittar mig i Barcelona. ;)

 

Vi se igen när jag landat och kommit till hotellet. Vi bor på samma hotell som förra gången men det hotellet var litet och mysigt. :)


Obs!

När jag är i Barcelona kommer det kanske endast bli ett inlägg om dagen. Det kanske inte blir så många bilder under de inläggen men det kommer komma en bildbomb från varje dag när jag kommit hem igen. :)

 

Puss & kram // Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards