My life and more

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Linnea - 18 april 2011 15:32

Goddag

 

Vädret är helt otroligt skönt, jag har suttit ute på altanen i vindstilla och solat ända sedan lunch. Jag hade fortfarande velat sitta i solen och lata mig men jag måste packa. Jag har inte börjat packa än och vi åker ju på torsdag.


Det perfekta för en solig dag - Solglasögon och musik

 

Medans jag packar hade jag tänkt rensa spotify listan som är ca 10 timmar lång.


Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 18 april 2011 12:05


Jag vaknade halv 10 idag, gick upp, åt frukost och startade ett Lost maraton. Fast jag fick hjälpa Desse också för hon kan knappt stödja på hennes ena fot för hon skadade den igår när hon spelade fotboll.


 

Lost handlar om ett gäng personer som hamnar på en öde ö efter en flygplanskrasch. De väntar på räddningspatruller de första dagarna, men sen när det inte kommer någon måste de ta hand om sig själva.

 

Jag har tittat på Lost ända sedan i morse och kommer antagligen titta på det resten av dagen, om jag inte går ut i det fina vädret såklart. Jag ska nog också ladda ner ny musik till min iPod som jag kan ha när vi åker till Barcelona.


Puss & kram // Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards