My life and more

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Linnea - 24 april 2011 17:54

Tjatja!

I förmiddags tog vi bussen till stranden för att titta på havet, och doppa tårna i havet om man ville. Vi gick in i kvarteret nära stranden och köpte lite fika, sen vi gick vi ner till hamnen och satte oss på några bänkar och njöt i solen, för solen hade precis börjat titta fram mellan molnen. När det börja närma sig lunchdags gick vi till en resturang där de flesta åt spaghetti och köttfärssås. Påvägen till resturangen gick vi förbi några affärer som jag och några andra ville in i och vi gick in i dem efter vi ätit. Jag köpte ett linne och en grymt snygg bikini, älskar verkligsen bikinin! ;P När vi shoppat klart gick vi på La Ramblas och hittade några roliga människostatyer.

Vi kom tillbaka till hotellet för kanske en 1 timme sedan och det har bara varit chill på hotellrummet sedan dess.

Ikväll händer inget speciellt, vi ska äta och sen sova. Imorgon är sista heldagen i Barcelona, sen på tisdag är det dags för hemfärd.. :(


Pictures from today

 

När man skulle fota sig med honom fick man brudslöja och en blombukett

 

 


Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 24 april 2011 09:09

Godmorgon

 

Ledsen för inget inlägg igår men jag hann verkligen inte för vi kom tillbaka till hotellet väldigt sent och då var jag sjukt trött.


Här kommer gårdagen iallafall:


Vi åt frukost tidigt och åkte iväg till La Ramblas, men vi gick inte på La Ramblas utan vi gick på en gågata någonstans bredvid för att shoppa. Jag hittade lite kläder som jag köpte, jag köpte faktiskt ett par shorts från H&M. xD Men jag kommer någ köpa något mer någon dag.

Vi var och shoppa hela dagen, fast på kvällen skulle vi titta på FC Barcelona. Vi hade inte alls bra platser, men man såg ganska bra ändå, vi kunde faktiskt suttit på värre platser. Jag tog många foton, men de blev inte så bra eftersom jag inte har så mycket zoom på mitt objektiv. Fast i andra halvlek fick jag låna Hannas objektiv som har stor zoom och då blev bilderna väldigt bra. :)

När matchen var slut var det som en våg av människor utanför stadion, helt sjukt!


Bilderna

 


Vi satt på tredje ringen nästan högst upp, nästan svindel..


Fotbollsbilderna är tagna under uppvärmningen

Efter fotbollen var klockan jättemycket och jag kunde inte hålla mig vaken och skriva ett inlägg, så jag somna istället(som jag skrev först i inlägget).


Puss & kram // Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards