My life and more

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Linnea - 20 april 2011 21:28

Godnatt!


Samlingen till matchen var halv 6. Matchen var hemma och började halv 7. Vi mötte Ängelholm och resultatet blev 2-3 till dem...

Försa halvlek var inte alls bra, när första var slut ledde Ängelholm med 0-2. Andra halvlek var däremot suverän, jag tyckte vi kämpade riktigt bra och hade väldigt bra spel i vissa lägen, tyvärr hann de göra ett mål innan vi så det blev 0-3. Fast vi blev på bättre humör när Alle gjorde det första målet och sedan det andra, synd att vi inte fick in ett mål till...menmen sånt är livet.


Nu ska jag packa det sista och lägga mig, jag ska upp kvart över 6 imorgon för vi kör kvart över 7. Det kommer komma ett tidsinställt inlägg medans jag sitter på planet så att ni får något att läsa medans jag är flera tusen meter upp i luften. ;)


(Ledsen för ingen bild, men jag hinner inte, och ledsen för den nya kategorin men jag hinner verkligen inte..!)



Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 20 april 2011 10:53

Hejsan


Det är riktigt irriterande att vakna tidigt på ett lov. Idag vaknade jag klockan 8 och jag kunde verkligen inte somna om för jag var pigg! Så jag gick upp och åt frukost. Medans jag åt frukost tittade på jag Lost.

Nu ska jag fixa den nya kategorin så att det hinner komma upp på bloggen innan jag åker iväg imorgon. :)


Ikväll är det seriens första match, roligt! :D


Bilden har ni sett innan..

 

 

Puss & kram // Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards