My life and more

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Linnea - 16 april 2011 18:45

Godkväll

 

Mamma och Desse körde iväg igen kvart över fyra ungefär. När de hade åkt satte jag igång musik på hög volym och började fota. Jag fotade väldigt blandade bilder idag. Fler bilder kommer kanske i andra inlägg.


 

 

 

 

I love you, why don't you love me?^

 

Till kvällsmat ska vi äta kyckling och ris mer sötsursås eller currysås. Jag ska äta sötsursås för det är det bästa i kinamat som jag vet!

Klockan åtta börjar Smartare än en femteklassare och efter det ska jag kanske se en film.


Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 16 april 2011 15:04


Jag vaknade riktigt tidigt idag, vid 8 ungefär. Jag försökte somna om men kunde inte så jag startade tv:n istället. Gick upp när jag inte orka ligga i sängen längre. Jag åt frukost och sen vid halv 11 körde mamma, jag och Desse till Elgiganten. Desse skulle köpa en iPod och jag skulle köpa en kameraväska. Desse kunde inte välja ut en iPod när vi var i affären men i bilen på vägen hem bestämde hon sig så de ska köra senare idag igen och köpa den. Jag däremot hittade en kameraväska som är väldigt praktisk, och fin.


  Jag gillar verkligen den gula insidan

 

När vi kom hem värmde mamma soppa som vi sedan åt. Efter maten packade jag upp den nya kameraväskan och fixade lite med den.


 

Puss & kram // Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards