My life and more

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnea - 31 augusti 2011 16:27


Fotograf - Jag | Kamera - Sony a390 18-55 


För någon dag sedan både regnade det och solen sken, och såklart tittar regnbågen fram då.

Bilderna blev inte jättebra men jag är ändå nöjd.


Av Linnea - 31 augusti 2011 16:10


Nyttigt och onyttigt.. Fyllt med banan!

 

Banangräddbulle, köpt banansmothie och en vanlig banan - dagens mellanmål. Supergott och superbananigt! x)


Ni kanske har förstått att jag inte bloggar lika mycket nu när skolan är igång, men jag gör så gott jag kan, och jag försöker hitta på nya roliga saker att skriva om. Jag gör så gott jag kan.


Skriver mer strax!


Av Linnea - 30 augusti 2011 15:58


Jeans - Gina tricot , Linnen - Gina tricot , Tröja - H&M , Armband - Rusta och Kreta

Av Linnea - 30 augusti 2011 15:35


Ni läste rätt, min pappa fyller år idag, ett stort grattis till han! :D


Sista lektionen idag var hemkunskap och vi bakade smulpaj och äppelkaka, det blev jättegott! Första läxan är imorgon så jag ska plugga lite nu.



En bild bara


Av Linnea - 29 augusti 2011 16:13


Dagen idag kommer vara super, förutom den lilla tiden i skolan som redan varit, för ikväll börjar dansen! och jag hoppas vi kan ringa till någon från blocket.se idag, resten om det är en hemlighet. Vi ska även till Väla och kika på lite saker. Happy Monday! :)



Jag idag

 

Tröja - H&M , Jeans - JC , Armband - Helsingborgsfestivalen och Kreta , Ring - Kreta

Av Linnea - 28 augusti 2011 18:34


Vinn en macbook air gratis! Klicka här för tävlingsregler. Lycka till! :D




Av Linnea - 28 augusti 2011 18:01


Bild

Igår var jag på Bjuvsfestivalen med Emelie. Jag tog bussen dit på kvällen efter att jag snabbt ätit några kräftor, och jag träffade Emelie där. Vi gick runt under Emelies mini paraply den mesta tiden eftersom det regnade lite hela tiden. När vi blev hungriga åt vi vars en kebabrulle.

Vi åkte några karuseller också, bl.a ett pariserhjul som inte är som ett vanligt, istället sitter man i en bur som snurras runt(riktigt kul!).

Jag köpte såklart en munk, en med smarties på, och den var jättegod! Hade velat köpa en till men jag skulle hem med bussen då.


Av Linnea - 28 augusti 2011 14:28


Nu när solen skiner passar jag på att vara ute. Då och då kommer det ett litet moln som täcker solen, men det är bättre än grå himmel och oväder. ;)



Just nu, käkar egna äpplen och sitter vid datorn

 

Idag har inte hänt så mycket, fast efter lunch hjälpte jag mamma att baka äpple paj som vi ska mumsa på snart, när mormor kommer.


Info om gårdagen kommer, väntar bara på bilder från Emelie, hon hade med sin kamera(vilket jag inte hade).

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards