My life and more

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Linnea - 25 augusti 2011 18:03


Vi köpte mat och jag köpte lite fika till utflykten idag på Maxi. Vi köpte även dessa saker på Familia och Maxi:



Stift penna 0.5 från Böcker och Blad


Pennskrin från Böcker och Blad


Totteband från Maxi ^^


Foppa tofflor(inneskor) från Skopunkten


Av Linnea - 25 augusti 2011 17:26


Idag har det inte varit en vanlig dag för vi åkte till Skäralid med skolan. Det är en nationalpark som ligger på söderåsen. Vi gick en runda som kändes som 1 mil, jag är inte säker men vi gick väldigt långt. Vi gick först i sprickdalen och sen de 90 meter upp till toppen där vi gjorde mat. Vi gjorde korv och stroganoff med makaroner med ett stormkök, det blev faktiskt väldigt gott. Matpausen blev väldigt lång men när vi väl var klara gick vi vid kanten till sprickdalen hem. Vi stannade till vid "Hjortsprånget" som det kallas, och det är en klippa rakt ut i sprickdalen som är väldigt smal. Det finns många sägner om den. När vi gått klart var alla trötta(och svettiga), och det var skönt att få komma hem.



Hade inte kunnat ta med mig kameran, så det blir en lånad bild från google. Naturen var super fin på Skäralid!


Nu ska jag spela lite wii, har inte gjort det på evigheter så det är på tiden nu.

Snart kommer det jag köpte igår också. :)


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards