My life and more

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Linnea - 22 augusti 2011 21:36

...vad jag är ur form! Matchen gick inte alls bra och jag orka nästan inte springa, är så sjukt ur form. Jag är riktigt glad att kunna börja träna igen. Nu till annat, fick nyss veta att jag ska med Emelie till Modelljakten imorgon. Hoppas det går bra för min Emelie! :) Med detta kommer jag inte hinna uppdatera mycket imorgon, hoppas det inte gör något.

Av Linnea - 22 augusti 2011 16:06


Första dagen i skolan för min del. Jag är glad att vi inte börjar på riktigt förens imorgon. För idag på förmiddagen såg vi en film om naturen och miljön, och på eftermiddagen hade vi uteaktiviteter, bl.a brännboll, volleyboll, hinderbana och kubb.


Jag får inte glömma berätta att Emelie fick sin present idag.



Ett svart läderarmband 


Nu har jag lite tid över innan vi ska samlas inför matchen ikväll. Ska bli skönt att få spela fotboll, har saknat den jättemycket!


Av Linnea - 22 augusti 2011 15:41


Endast sakerna jag köpte på Kreta kommer här. Kläderna kommer i olika outfits inlägg, eller bara i ett annat inlägg.



Ni ser nog vad det är, mina älskade Ray ban såklart! ;)


Det längst till höger är vitguld och köpt efter min längd på armleden, de andra armbanden är gjorda av mest läder men även lite garn


Magnet till min magnetsamling


Ring i äkta silver


Läderväskan, perfekt till att gå på stan med(och min kamera får plats!)


Fina converse skolväskan :)


och till sist min bodylotion som jag köpte på taxfree på planet

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards