My life and more

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Linnea - 24 augusti 2011 16:24


Skola idag igen, känns lite konstigt men ändå skönt att allt är igång igen, och snart börjar dansen också. :)

Hemma från skolan åt jag ett mellanmål som bestod av äpple och nutella(nyttigt och onyttigt). Äpplet var vårt eget från vår trädgård, och jag längtar tills våra vindruvor, päron, plommon och björnbär också är klara.




Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem och blir klar, och sen ska vi åka till City Gross och Familia.


Av Linnea - 24 augusti 2011 15:54


Ledsen för noll uppdateringen igår, jag hann tyvärr inte.

Igår efter skolan följde jag med Emelie hem. Emelie bytade kläder och fixade håret lite, sen körde vi till Väla/Modelljakten. Emelie gick tyvärr inte vidare till nästa omgång, men det var kul att vara där och träffa Kenza och Andreas som är programledare för Modelljakten och bloggare. Jag blev hämtad av pappa och hann precis komma hem till fotbollsträningen.



Kenza i mitten (lånad bild från Emelie) 


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards