My life and more

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Linnea - 15 juni 2011 11:09


Jag hinner med ett kort inlägg innan resten av dagens händelser börjar.


Imorse fick jag skolavslutningspresenter av mamma/pappa och av mormor. Av mamma och pappa fick jag ett par jättefina örhängen från India (som jag önskat mig), och av mormor fick jag pengar.




Tog några bilder på skolavslutningskläderna också. Jag hade även på mig min jeansjacka från H&M.

 

tröja - Cubus / shorts - Cubus / smycken - lite olika

 

Hoppas ni får ett härligt sommarlov! :)


Av Linnea - 15 juni 2011 10:30

Hejsvejs! Jag är på superhumör för nu är det äntligen sommarlov! :D

Nu har jag gått ut sjuan och det är åttan som väntar. Det är helt otroligt att jag redan slutat sjuan! Kan inte förstå det.

Jag önskar alla ett lika underbart sommarlov som jag kommer få. Jag har en massa inplanerat, bl.a spela fotboll i Gothia cup och åka till Kreta med familjen i två veckor.


Detta blir kanske dagens enda inlägg, men ni vet varför om ni läst förra inlägget.


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards