My life and more

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Linnea - 28 juni 2011 22:03


Det var jobbig träning idag. Jag fattar inte att jag har blivit så lat på bara en vecka! Jag måste verkligen ut och jogga på sommaren, eller köra styrka.

Alla på träningen märkte att jag bränt mig(inte så konstigt för jag är röd som en räka!). Imorgon kommer jag dränka mig i solskyddskräm..

Efter träningen hoppade jag i poolen för ett svalkande dopp, men det var bara kort för jag skulle duscha och äta sen, och hinna se på Morden i Midsummer.


Tog bilden ikväll, älskar himlen bakom husen


Av Linnea - 28 juni 2011 16:56


Jag har haft en suverän dag idag på stranden med Emelie och Sara. Vi var på en strand i Råå, jag vet inte riktigt vad den heter, men vi hade kul. Vi solade, badade och åt glass. Jag blev lite solbränd, men det blev Emelie och Sara med.

Efter stranden åkte vi till Sara där vi åt vattenmelon och hoppade studdsimatta. Jag blev hämtad vid fyra tiden och när jag kom hem hoppade jag i poolen. Det var jätteskönt att kyla ner solbrännan!

 

 

Ikväll är det fotbollsträning inför Gothia cup. :)


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards