My life and more

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Linnea - 12 juni 2011 21:23


När mamma och pappa kom hem från matchen som Desse spelat åkte jag och mamma iväg till en mataffär, för att köpa lite saker till min matsäck inför morgondagen. Vi ska nämnligen ha friidrottsdag imorgon i skolan. Det kommer bli kul, men jag är inte speciellt duktigt på friidrott så vi får se hur det går. Jag ska vara med i 1500m, längdhopp, höjdhopp och spjut.


Min matsäck består av: Ost&Skink sallad, powerade, bonaqua, vattenmelon och muffins

 

(Bara tre dagar kvar till skolavslutning, kan knappt tro det!)


Av Linnea - 12 juni 2011 14:48


Har inte haft tid att blogga idag för jag har nästan bara städat. Jag började med att rensa upp på rummet, sedan dammade jag och dammsugade. Jag har även bäddat om hela sängen och piskat madrassen och täcket. Fast hela dagen började med filmen Trassel. Den filmen är riktigt bra, och rolig. :)

Efter biathletävlingen igår åkte jag och mamma till Väla (jag köpte en sak till skolavslutningen), sedan gjorde alla ve sig för kvällen för vi skulle till Ulf, Petra, Markus och Hanna för att fira Ulf, Petra och Markus. Eftersom de har fyllt år lite olika dagar, men vi har aldrig haft tid att fira dem, så blev det alla tre igår.



  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards