My life and more

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Linnea - 6 juni 2011 18:50


Denna ringen köpte jag i lördags på Gina Tricot. Den var ganska billig men den är riktigt snygg.


I lördags köpte jag även en tröja, men den ska jag ha på skolavslutningen så jag visar den då.


Av Linnea - 6 juni 2011 11:26


Igår tittade jag på en film på tv4 som heter Slumdog Millionarie. Den var sorglig i början men blev lyckligare och lyckligare till slutet.


Bild @ Google


Handling:

Jamal är en vanlig kille som bor i slummen. Hans uppväxt var hård och jobbig, men när han hamnar i programmet "Vem vill bli miljonär?" får han chansen att vinna  massvis med miljoner.

Filmen visar mycket från Jamals barndom och på så vis besvarar han frågorna i "Vem vill bli miljonär?".


Av Linnea - 6 juni 2011 11:03


Idag är det härligt väder, men jag hade tänkt vara inne och städa rummet... Hoppas bara att motivationen inte försvinner.


Denna dagen är sista dagen för ledigheten. Skolveckan som kommer kan nog bli ganska jobbig. Vi har läxa två dagar, fast vi är lediga halva fredagen. Vi har inte skolavslutning på fredag som de flesta, utan vi har på onsdag nästa vecka.



  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards