My life and more

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea - 23 juni 2011 11:13


Efter lunchen igår cyklade jag en runda i skogen. Det var skönt och solen tittade fram mellan molnen vilket gjorde cykelrundan jättemysig.

På eftermiddagen gjorde jag ingenting. Jag hade ingen motivation till någonting och därför gjorde jag ingenting, jag hade velat få rummet städat men det blev ju inte. Tillslut när jag fått motivation till att gå ut, började det regna. Jag får ta igen eftermiddagen nu under midsommar. Vi ska nämnligen åka till Råbocka med några andra familjer och fira midsommar, kul kommer det blir!


Av Linnea - 22 juni 2011 12:30

Vänta ett tag in i videon.



Den lilla pandaungen är riktigt söt när den nyser, men det mest gulliga är att vuxenpandan blir rädd för nysningen.


Av Linnea - 22 juni 2011 11:19


Godmorgon! Efter frukosten tog jag ett härligt svalkande dopp i poolen. Det var bara 17 grader men skönt var det.


Visst skulle det vara kul att kunna fotografera med en systemkamera under vattnet?

Svar: Jaaaa!

Jag har tänkt köpa ett undervattenshus till min kamera, men jag är inte helt säker. Kommer det verkligen att hålla? Eller kommer jag förstöra kameran? Detta är två frågor jag ställer och hoppas få svar på.


 Undervattenshuset


Men först måste jag få ihop pengar till det. ^^


Av Linnea - 21 juni 2011 22:09


Japp, jag sitter och håller tummarna för jag är med i en dagens blogg-tävling. Det är den härliga tjejer Linnea Flystam som håller tävlingen, och för att jag ska kunna vara med skriver jag detta inlägg endast för henne. ^^



Ni kan även delta i tävlingen, klicka på bilden så kommer ni till inlägget. 


Av Linnea - 21 juni 2011 21:52


Ikväll var det säsongens sista match, tråkigt, men det ska bli skönt med lite vila från matcher nu. Vi spelade borta och vann med 12-0! Skönt med ännu en vinst med många mål! :D

Innan jag åkte till samlingen kom det en person som skulle titta på och köpa min gamla kamera. Det är skönt att vara av med den nu, och för pengarna ska jag köpa bl.a ett stativ och ett nytt objektiv till min systemkamera.


Gammal bild, en av de första jag tog med min Sony a390

Av Linnea - 21 juni 2011 15:10


Fler bilder från idag kommer nu. Ni kan även klicka här så ser ni några bilder Emelie tagit, och några fler bilder av mig.



Modell: Jag

Fotograf: Emelie och jag

Kamera/objektiv: Sony a390/18-55


Av Linnea - 21 juni 2011 14:55


Jag vaknade av att några byggarbetare jobbade utanför Emelies fönster, Emelie vaknade också av dem. När vi gått upp och ätit frukost hade vi inget att göra så vi tog med våran kameror ut och fotade varandra.


Bild från idag


Jag blev hämtade kvart över ett av mamma och farmor. Hemma åt jag lunch, som bestod av korv och bröd.

Nu hade jag bara tänkt tagga inför kvällens fotbollsmatch.


Av Linnea - 20 juni 2011 22:39


Godkväll kära läsare! Ursäkta för den dåliga uppdateringen idag men jag har varit hos bästa Emelie. Vi har mest tagit det lungt idag, förutom när Emelie mocka, släppte ut hästarna i hagen och när vi var ute och gick med Eddie(hunden). Vi har även skapat en blogg tillsammans. Den är inte riktigt klar än, men det skulle vara kul om ni tog en titt. Bloggen handlar om fotografering, så ni som gillar foto borde verkligen titta in, och kanske följa den?


Min och Emelies hand

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards