My life and more

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea - 2 maj 2011 19:45

 

Jag har precis ätit en underbart god kvällsmat. Det var kyckling med sötsur sås och ris, det är så himla gott.

Jag ska fortsätta med bildbomben nu, men jag ska även plugga lite. Sen klockan 8 ska jag se Total Blackout, ett riktigt roligt program. x)


Bild från fredag

 

 

Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 2 maj 2011 15:45

Hej!

 

Idag var det skola igen. Vi slutade kvart i 3 och jag hade följe med Josse och Elin hem. Hemma pressade jag apelsinjuice och tog en glass. När jag ätit gick jag in på rummet och startade tv:n och datorn. Jag hade tänkt fixa några bilder och fixa till Barcelonabildbomben(ledsen att den inte kom i helgen, men jag var upptagen)

Jag ska förstås plugga också, vi har 2 prov denna veckan och 1 nästa vecka..jag har också matte prov till imorgon men det är ju lätt. ;)


Bild jag tog i fredags, fler bilder kommer i olika inlägg

 

 

Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 1 maj 2011 17:09

Glad påsk! :)

 

Det hände så mycket under påskhelgen och i veckan efter påsken att jag glömt säga glad påsk till er. Men nu har jag lite tid så:


Glad Påsk !!


Jag har inte firat ordentlig påsk i år eftersom jag varit i Barcelona, men jag har ju inte fått ett påskägg så då är det knappt någon påsk alls. ;) Men när jag var i Barcelona fick jag en chokladkanin av mamma och pappa.


 


Jag har inte öppnat kaninen än men jag har tänkt att göra det ikväll.


Puss & kram // Linnéa

Av Linnea - 1 maj 2011 16:47


Jag kom hem ifrån zonläger del 2 vid 3 tiden. Dagens zonläger var jobbigt och efter lunch ramlade jag nästan ihop. Det gick kanske sådär på hela lägret och jag tror nog inte att jag kommer gå vidare, men det var kul att spela fotboll med några som är jämnbra med mig. När jag kom hem tog jag en seg dusch och åt en riktigt god middag. Det kanske var lite tidigt för middag men jag var verkligen hungrig. Resten av dagen ska jag bara ta det lungt och vila. Jag kommer antagligen somna tidigt ikväll och sova som en stock hela natten. Jag håller nästan på att somna precis nu. x)

Gårdagen var riktigt kul, på eftermiddagen gick vi ju till kyrkan och tittade på konfirmation. Det var nog det tråkigaste med allt. Efter kyrkan åkte vi hem till Nilsson och firade Lina för att hon konfirmerats. Vi fick smörgåstårta och sedan cheesecake. Vid sju tiden gick jag och några andra ner till majbålet men där var inget(bara en tråkig kör), för de fick inte lov att elda eftersom det var så tort ute. Så jag, Josse och Fanny gick hem till Elin och hälsade på Elin som fyllde år igår, GRATTIS!!. Elin fick en iphone som vi spelade på och laddade ner appar till. Efter ett tag gick vi tillbaka till festen igen. Jag gick kanske hem vid 11 för jag skulle upp tidigt idag.


Vilket långt inlägg det blev. xD



Puss & kram // Linnéa

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards