My life and more

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linnea - 4 maj 2011 17:50


Hejsvejs

Under eftermiddagen har det inte blivit så mycket pluggandet. Jag har mest suttit med bloggen och ändrat lite olika saker. Ni kansker ser att bloggen är lite annorlunda? Jag ska ändra typsnitt också för det har kommit flera hundra nya att välja på. Jag kommer kanske ändra i helgen eller nästa helg för det kommer ta tid att gå igenom alla.


Nya profilbilden ♥

 

Det är dags för mer pluggande nu innan jag äter, jag har som sagt nästan inte pluggat något under eftermiddagen.


Av Linnea - 4 maj 2011 16:06


Tjenixen!

Sista lektionen idag hade vi ute idrott, men dagens lektion var inte så speciellt jobbig. Vi blev påminda om orienteringskartan och sen rättade vi till några orienterings stationer som blivit uppsatta fel, vi slutade kvart i 2.

Hemma tog jag lite mat, en glass och några kakor. När jag ätit gick jag in på rummet där jag är nu. Jag ska strax ta fram skolböckerna och börja plugga. Men först ska jag lägga in en annons på Blocket. Jag ska sälja min gamla kamera som är en Olympus kompaktkamera.


kameran

 

Ni kanske har lust att köpa den? :)


Av Linnea - 4 maj 2011 10:45

Godmorgon!

 

Medans jag sitter i skolan och antagligen har tråkigt kan ni njuta av detta inlägg från Urgulligt!.




Precis som rubriken lyder, Kolla ögonen!. Ögonen är bara sååååå gulliga, men det är inte bara ögonen som är gulliga utan även att hunden har lagt fram tassarna och att öronen är nere är enormt gulligt. Det är självklart att denna lilla hund ska få plats i Urgulligt! (annars är det skandal! xD).

 


Puss & kram // Linnéa

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards