My life and more

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Linnea - 10 maj 2011 18:35


"My ipod is home!"

 

När pappa kom hem hade han ett paket till mig, och i paketet fanns min ipod! Fast igentligen så är det inte min ipod utan jag fick en hel ny. De kunde inte fixa problemet som fanns i min egna ipod. Problemet var att ipoden var stendöd, det gick inte att få igång den.


Hinner inte skriva mer idag, ska på träning nu och kommer hem sent.


Av Linnea - 10 maj 2011 16:01


Dag 2 av 3 är avklarade nu, skönt att det bara är en dag kvar av denna vecka som vi går i skolan! :D

Sista lektionen idag hade vi franska och tyska. Vi som hade franska hade utomhus lektion idag och det var riktigt härligt. Efter skolan åt jag en stor tallrik glass och började pilla på pappas ipad. Han fick en igår av jobbet som present för de har jobbat så bra, gud vad avis man blir! Just nu försöker jag lära mig hur den fungerar.. ;)

En till rolig sak är att min ipod är klar efter reparationen och jag kan hämta den när som helst. Är hur glad som helst! :D


Nu ska jag ut i solen och göra lite läxa, men först ska jag hålla på med pappas ipad lite till. ^^


Det var längesen men nu kommer det en outfit bild

Tröja från Kappahl och tights från Gina Tricot

 

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards