My life and more

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Linnea - 13 maj 2011 21:14


Emelie åkte hem klockan 6 ungefär. Då gick jag ut och hjälpte pappa klippa gräset och när jag var klar med det fotade jag lite.


                         


Imorgon kommer det kanske bli lite dålig uppdatering för jag ska springa Spring time med Josse och våra mammor.


Av Linnea - 13 maj 2011 18:15



Såg ni Eurovision song contest igårkväll?

Jag hann inte se de första låtarna för jag hade träning och sedan fikade vi, men jag kom hem lagom till att Eric Saade skulle sjunga. Det var riktigt nervöst när det bara var en plats kvar och de inte hade sagt Svergie än, men när den sista platsen kom till Sverige blev jag riktigt glad. I år hoppas jag Sverige kommer långt!


 

Men jag tror inte att det kommer gå så bra för Sverige, kommar kanske in på 10-topp listan. Det finns många låtar som är lite bättre, men jag kommer hålla tummarna såklart. Precis som alla andra! :)


Av Linnea - 13 maj 2011 16:05


Har ni haft någon otur idag? Själv har jag inte haft så mycket otur, men det kommer nog senare... men det hoppas jag inte!


Dagen började med att det låg ett paket på bordet till mig. Jag fick ett paket idag för jag har namnsdag idag. I paketet fanns ett armband och fyra par strumpor.


Det som fanns i mitt paket

 

På förmiddagen skjutsa Emelies mamma mig och Emelie till Familia. Jag köpte lite kläder och en mobilväska, bilder kommer senare idag eller imorgon. Emelie köpte ett par riktigt fina shorts som var höga i midjan. Dem passar henne verligen! :)

Vi tog bussen hem tjugo i 3 och kom hem ungefär efter 20-30 min. Vi tog lite fika och tittade på tv. Sen hjälpte Emelie mig med kläder till Ekebo som är imorgon.

Nu hade vi tänkt gå ut till studdsimattan och hoppa eller bara njuta av solen ett tag.


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards