My life and more

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Linnea - 12 maj 2011 15:51


Jag och mamma åt lunch på Max. Innan vi åkte hem körde vi till biblioteket, för jag skulle hämta en bok, och till ett bageri, för mamma skulle köpa något fika till jobbet. På bageriet köpte vi även några chokladmunkar till mig.

Hemma började jag baka chokladbollar. Dem blev riktigt bra fast jag inte har smakat dem än, men dem ser vädligt goda ut.


     



Jag hade tänkt ta en chokladmunk och någon chokladboll till fika. Det kommer bli en god och chokladig fika! :)


Av Linnea - 12 maj 2011 11:48


Hej bloggen!

Dagen startade med att vi gratulerade mamma och gav henne några presenter. Jag har inte köpt min present än men det kommer! När alla åkt tog jag fram frukost och åt. Under förmiddagen har jag dammsugat och torkat golven på hela övervåningen. Jag får såklart pengar för det så, varför inte? ;)



Mamma kommer hem på lunchen och då ska vi åka iväg och äta. Det blir nog bara Max eller något sånt, men det är godare än att äta rester här hemma.

Innan mamma kommer hade jag tänkt gå ut och prova en idé som jag har sett här. Det är riktigt häftigt och jag är bara tvungen att prova, ni får se resultatet sen. ;)


Av Linnea - 12 maj 2011 09:29


Jag hade tänkt skriva ett inlägg igårkväll efter matchen men det blev inte av för efter matchen orka jag inte och jag ville lägga mig ganska tidigt för jag var tvungen att gå upp tidigt idag. Idag fyller nämligen min mamma år och alla ska till skolan eller jobbet, utom jag, så jag var tvungen att gå upp tidigt. Vi brukar alltid gratta någon på morgonen om någon fyller år.

Det var ett riktigt skönt väder att spela i igårkväll, solen var i moln och inte så mycket blåst(men det börja blåsa mer i andra halvlek). Jag spela inte något i första halvlek men det var skönt. Jag hade nog inte orkat spela en hel match igår för det är träning idag. Jag kom in i andra halvlek som höger back och vi vann med 2-4 (tror jag, jag höll inte räkningen). Det var kul att vinna iallafall. :)


Får bli en gammal fotbollsbild till detta inlägg

 

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards