My life and more

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea - 20 maj 2011 18:16


Haft en bra fredag?


Efter skolan cyklade jag till Korven där jag mötte Ina och Tess. Jag och Ina fotade varandra på rapsfältet och i skogen vid Korven. Jag fotade även Ina och Tess. I skogen finns en bäck som Tess badade i. Jag och Ina doppade bara fötterna i det svalkande vattnet, men det var riktigt skönt och vilken sommarlängtan jag fick!


Bild från idag, Ser helt wierd ut xD


När jag kom hem igen kom glassbilen i gatan och jag köpte glass såklart. Mamma kom hem då också.


Mamma ska sätta in våra pizzor i ugnen nu och sen när dem är klara är det dags för kvällsmat, mm..jag är hungrig!


Av Linnea - 19 maj 2011 16:06


Igårkväll var det Faddergala och jag, Elin och Josse gick tidigare dit för vi skulle hjälpa till. På Faddergalan sjöng de hela tiden och det var ganska tråkigt, men niornas sång till lärarna var riktigt rolig!


Idag slutade vi skolan klockan 3. Sista lektionen var slöjd där jag jobbade på mina joggingbyxor. Jag hoppas jag bir klar med dem innan vi slutar terminen.



Jag ska plugga lite nu för vi har prov till måndag.

Av Linnea - 17 maj 2011 18:03


Dessa kläder är inte de enda jag beställt. Det är något litet som inte passa eller som jag inte gilla och som jag ska skicka tillbaka, och sen är där ett plagg som inte kommer förrens i mitten av juni.



Ett linne och ett armband

 

Av Linnea - 17 maj 2011 17:29


Inlägget om kläderna från H&M kom aldrig eftersom tiden på eftermiddagen gick jättesnabbt och plötsligt var det samling till matchen.

Appropå matchen igår så var den ganska seg och tråkig. Men vi vann med 9-0 och fick 3 förkänade poäng! :)


Efter skolan idag cyklade jag till farmor och farfar. Jag fikade lite och senare åt jag en tidig kvällsmat. Jag har nästan precis kommit hem, men jag ska snart iväg igen för vi har träning ikväll.


Randombild

 

Av Linnea - 16 maj 2011 15:47


Det är inte alls många veckor tills vi slutar skolan och det är såå skönt!


Efter skolan åt jag mackor och de sista chokladbollarna som jag bakade i fredags.

Jag kommer ta det lungt nu tills det är samling för matchen ikväll.


Mums! ^^


Snart poppar det upp ett inlägg om kläderna från H&M.


Av Linnea - 15 maj 2011 20:24


Liten visning av kläderna jag köpte i fredags när jag och Emelie var på Familia 

kommer nu.





Tröja - Lindex

Shorts - Cubus

Mobilväska - Glitter


Det kommer snart visas fler kläder på bloggen för kläderna jag beställt från H&M har kommit.


Av Linnea - 15 maj 2011 19:45


Haft en bra söndag?

Jag vaknade hemma hos Emelie idag. Vi åt frukost och sedan tittade vi på en film tills jag blev hämtad av pappa. Hemma startade jag svtplay för att titta på Eurovision songcontest. Jag missade ju det igår för jag var på Ekebo. Eric Saade fick en väldigt bra placering. Jag tyckte inte att rätt låt vann men allt kan inte bli som man vill. Jag hann se klart Eurovision soncontest innan alla gäster kom. Vi har gäster för mamma fyllde år i torsdags.

Några gäster har precis åkt hem för de ska se hocky finalen mellan Sverige och Finland. Jag hade kanske själv tänkt se den, om det inte finns något annat bra program på tv förstås. Jag hade också tänkt äta godis för det har jag knappt gjort under hela helgen. :o


Randombild - Barcelona 2011

 

Av Linnea - 15 maj 2011 14:38


Hej på er!

Ledsen att det inte blev ett enda inlägg igår, men förklaring kommer här:

Jag och Josse sprang Spring Time i Helsingborg. Vi sprang 5 km och blev väldigt bra placerade. Jag kom på 36:e plats och Josse på 37:e plats (men Josse vara bara 1 sekund efter mig) av 199 stycken, själv tycker jag att jag kunde blivit lite bättre placerad, menmen... Jag hade tänkt springa igen nästa år och få bättre tid, hoppas Josse hänger med då också. :)


Jag och Josse springer i mål (suddig bild men vi springer)


Efter Spring Time åt familjen grillat hos farmor och farfar innan pappa skjutsade mig och Emelie till Ekebo. Jag sov sedan hos Emelie.


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards