My life and more

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea - 10 maj 2011 16:01


Dag 2 av 3 är avklarade nu, skönt att det bara är en dag kvar av denna vecka som vi går i skolan! :D

Sista lektionen idag hade vi franska och tyska. Vi som hade franska hade utomhus lektion idag och det var riktigt härligt. Efter skolan åt jag en stor tallrik glass och började pilla på pappas ipad. Han fick en igår av jobbet som present för de har jobbat så bra, gud vad avis man blir! Just nu försöker jag lära mig hur den fungerar.. ;)

En till rolig sak är att min ipod är klar efter reparationen och jag kan hämta den när som helst. Är hur glad som helst! :D


Nu ska jag ut i solen och göra lite läxa, men först ska jag hålla på med pappas ipad lite till. ^^


Det var längesen men nu kommer det en outfit bild

Tröja från Kappahl och tights från Gina Tricot

 

Av Linnea - 9 maj 2011 15:57


Vilket härligt väder det är idag!

Idag är det måndag och skola igen. Fast denna veckan går vi bara tre dagar i skolan för vi har studiedag både på torsdag och fredag. Det är skönt med studiedagar nu så närma lovet, speciellt när vädret är så varmt och skönt!

Efter skolan åt jag lite och nu ska jag ut i solen och plugga.



Ikväll är det fotbollsmatch, vi möter klippan. Hoppas det går bra!


Av Linnea - 8 maj 2011 19:05


Det var sista dansträningen för denna terminen idag, men jag ska fortsätta dansa när det börjar igen nästa termin.

Efter dansen fick jag skynda mig att duscha och göra ve mig för vi skulle åka till kyrkan och titta på en välgörenhetskonsert för barncancerfondon. Desse var en av personerna som sjöng och uppträdde. Hela konserten var speciell och väldigt bra.



Farmor och farfar kom hem till oss efter konserten. Vi beställde mat och pratade lite.


Resten av kvällen tillbringar jag framför tv:n. x)


Av Linnea - 8 maj 2011 11:45


Nästan hela dagen igår var jag, Emelie och Sara ute och fotade. Vi gick till skogen när Emelie kom och vi gick hem sent på eftermiddagen när Sara skulle hem. När Sara åkt hem cyklade jag och Emelie tillbaka till skogen och fotade lite till.


                     


Nu är det söndag och under förmiddagen har jag och Emelie varit på studdsimattan och pluggat lite engelska.

Snart är det äntligen dans igen, det känns som evigehter sen jag dansa sist.


Av Linnea - 7 maj 2011 12:12


Glad lördag bloggen!

På förmiddagen städade jag mitt rum för Emelie ska sova här inatt. När jag nästan precis var klar med städandet kom Sara. Sara kommer inte sova här men hon kommer vara med mig och Emelie hela dagen.

Just nu gör vi inget speciellt, men vi ska ut i det fina vädret och sätta upp studdsimattan nu. Emelie kommer nog snart och jag hoppas vi är klara med studdsimattan då så att vi kan hoppa.


Älskar våren, och lördagar! ^^

 

Av Linnea - 6 maj 2011 21:43


Härligt med lite shopping på en fredag! :)

Vi åkte till Familia för Skopunkten finns där och vi åkte mest för att vi skulle köpa skor, men vi gick även in i några andra affärer. På Skopunkten hittade jag ett par riktigt fina gladiatorskor och ett par fina vårskor. Vi gick in på Gina Tricot där jag köpte ett par vanliga tights och ett par korta tights som liknar lite shorts. Innan vi åkte hem gick jag in i nästan alla affärer och letade som en dåre efter ett mobilskydd, men jag hittade inte ett enda! Jag kanske måste leta nogrannare?


Ena paret tights, de har lite spets i ändarna

 

Vårskorna

 

Gladiatorskorna, riktigt snygga!

 

Gladiatorskorna, riktigt snygga!

 

Älskar mina nya skor, lovelovelovelove!

Jag kommer snart få kläder från posten för jag har beställt några kläder från H&M, ni kommer få se dem när jag fått hem kläderna. Skönt med lite nytt i garderoben. :)


Av Linnea - 6 maj 2011 16:24


Random bild från arkivet

 

Sista lektionen idag var elevens val. Det är nog bara 1-3 gånger kvar för oss som har fotboll sen slutar vi tidigt på fredagar, eller på de fredagar som är kvar för snart är det sommarlov. Jag cyklade hem när vi slutade. Hemma tog jag lite fika och tittade på tv.

När mamma kommer hem ska vi åka och köpa skor, och kanske något annat mer. Jag hade tänkt köpa ett par gladiatorskor och om jag hittar kommer jag köpa ett mobilskydd som man hänger runt halsen.

Mer uppdatering när jag kommer hem igen.



Av Linnea - 6 maj 2011 09:45


På ett sätt älskar jag denna videon!




De som har gjort videon kallar sig för Key of awesome och de har gjort flera videor, bl.a Ke$ha - Tik Tok. Gå in på youtube och titta på den videon men titta även på

många fler, dem är faktiskt jätte bra på något sätt. x)

Jag kan kanske visa någon mer på bloggen, eller?

 

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards