My life and more

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea - 13 juli 2011 11:03


När jag kikade ut genom fönstret såg jag att det regnade, och mina planer förstördes. Jag hade tänkt ta en joggingrunda och sen ett dopp i poolen, men eftersom det regnar går det inte.

Jag ska äta frukost nu istället, och sen se om det slutat regna så att jag kan jogga. (Vill verkligen jogga!)



Nyredigerad bild 


Tips!

Många säger att denna sida är perfekt om man vill ha fler läsare. Än vet jag inte vad jag säger men jag hoppas det blir possitivt. :)


Av Linnea - 12 juli 2011 22:43

Dessa två sötisar bara måste få komma in i kategorin Urgulligt.


Bild: Weheartit.com

 

Jag säger bara: Super gulligt!

Av Linnea - 12 juli 2011 21:47


Idag vaknade jag och Emelie halv 10 ungefär. Vi åt frukost och gjorde ve oss och...inget. Vi gjorde nästan inget tills eftermiddagen då vi gick ut och solade och badade. Efter några timmar fixade vi fika och gick ner i källaren, och startade Harry Potter och hemligheternas kammare. Det känns som att vi nördar Harry Potter, men filmerna är ju grymt bra, och vi ska hinna se alla filmer till den sista som måste ses på bio!


Bild: Weheartit.com 


Jag har även bestämt mig för att läsa böckerna och ska försöka läsa de flesta böcker under sommaren. Det kommer bli en väldigt rolig utmaning. :)


Av Linnea - 12 juli 2011 11:50


Igår såg vi Harry Potter och de vises sten, och som alla redan vet så är Harry Potter superbra! Till filmen smaskade vi på chips och dill dipp, och drack saft.



Jag ska se alla filmer och sen hoppas kunna se Harry Potter och dödsrelikerna del 2 på bio. ;)


Av Linnea - 11 juli 2011 19:26


Emelie kom vid 2-tiden och då gick vi ut för att sola och bada. Vi var ute resten av dagen tills kvällen då vi frös av att bada, så vi gick in och tog en varm dusch.

Vi har precis kommit tillbaka efter en cykeltur till Mat öppet. Vi köpte chips och dippa till kvällens film vi ska se, det blir nog Harry Potter och de vises sten.

 

 

Men först ska vi äta kvällsmat. ;)

Av Linnea - 11 juli 2011 12:14


Japp, jag tävlar i en veckans blogg här. Tjejen som har tävlingen heter Linnea Flystam.


Klicka på bilden så kommer du till hennes blogg.


Av Linnea - 11 juli 2011 11:47


Till frukost åt jag två toast, mums! Jag gjorde ve mig och satte mig vid tvn och datorn.

Idag kommer min Emelie hit och då blir det full fart. :)



Av Linnea - 10 juli 2011 17:52


Dagen har varit lugn och skön. Jag har varit ute den mesta tiden och solat och badat.


Innan idag 


Finns inte direkt mycket mer att berätta, eller jo faktiskt. Jag har lagt till min blogg på Bloggriket.se, så titta gärna in där. Jag har även lagt in en länk till Bloggriket här på bloggen som ni hittar i menyraden.


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards