My life and more

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Linnea - 3 juli 2011 12:59


I fredags såg jag två filmer med mamma och Desse. Filmerna heter You again och Piraya.


Bild @ Google.se

 

Handling: En ung kvinna inser att hennes bror är på väg att gifta sig med tjejen som mobbade henne i high school, och inte nog med det så var deras mamma och moster bästa vänner under high school men blev ovänner. Med detta kan det bara bli kaos, och gissa om det blev det?


Om Piraya filmen kan jag bara säga: Under 15 år, Var under 15 år! Den är riktigt äcklig. Om ni har sett Hajen filmerna så är denna filmen dubbelt så läskig, och äcklig. Visar ingen bild på filmen för gillar inte omslaget direkt..


Av Linnea - 3 juli 2011 12:13


Igårkväll klockan 6 var vi bjudna på fest hos Nilsson, för Lina och Klara har fyllt år. Det var kul, och grattis till er båda! :)

Vädret igår var väldigt konstigt, ena stunden var det fuktig värme och i andra åskväder. När vi gick till festen var det jättevarmt och när jag, Klara och Josse satt inne på Klaras rum började det bli oväder, som tur var hände inget och det försvann ganska snabbt.

 

Kvällens outfit

Tröja - Gina Tricot | Shorts - Cubus | Smycken - Gina Tricot, Accent, Rusta, India


Innan jag lade mig igår hann klockan bli över 2 på natten, ovanligt för mig.

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards