My life and more

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Linnea - 14 juli 2011 22:24


Träningen började med ett litet möte bland spelare och tränare om Gothia. Vi fick information och kläder, och lite sånt roligt. Snart är det dags! Vi åker på söndag! En hel vecka med fotboll och Liseberg! Fotboll och Liseberg!! Kan det bli bättre?! :D

Efter träningen åt jag hamburgare och pommes, mumsigt. ^^


Superfin bild...

 

Av Linnea - 14 juli 2011 21:39

Handling:

Massie och hennes tre vänner är riktiga divor över privatskolan de går på. De är rika och deras kläder är märkeskläder. Claire flyttar in i Massies familjs gästhus och med henns kläder toppar hon genast utelistan. Eftersom hon inte kan undvika divadrottningarna försöker hon passa in men ser ut som en dålig Prada-kopia, istället med lite självförtroende och en smart plan kanske det kan finnas en chans för henne ändå.


Filmen var väldigt bra, en av de bästa jag sett, och när den var slut ville jag bara se mer, mer och mer! Den visar hur tonåringar har det, vilka som är ute och vilka som är inne. Tycker väldigt många ska se filmen, ett bra tips för en tjejkväll kanske?


Av Linnea - 14 juli 2011 17:44


Idag har jag nästan inte gjort något. Vid lunch ungefär kom mamma och Desse hem från Helsingborg. De har tagit emot flyttlådor från Stockholm till mormors nya lägenhet. Kan knapp förstå att mormor ska flytta ner till Skåne, så länge jag vet har hon bott i Stockholm. Men det ska bli kul och jag får träffa henne oftare än 1 gång per år. :)

När de kom åt jag lunch sen åt jag fika som de hade med sig. Under fikat tittade jag på film med Desse. Mer info om filmen kommer efter träningen idag, som jag snart åker till.

Nu precis lekte jag lite i Picasa och gjorde ett collage, tycks? Hiss eller Diss?



Av Linnea - 14 juli 2011 12:48


Vädret idag är lika dåligt som igår och jag har inget att göra. Jag hade hoppats kunna vara ute i solen, men vad säger man, Svensk sommar! Ena dagen skiner solen och andra dagen regnar det och blåser.

Hoppas att jag kan hitta på något att göra idag, kanske fotografera lite?


Bild från Åhus ^^


Ikväll har jag i alla fall något att göra för då är det träning. 


Av Linnea - 14 juli 2011 12:24



Det var ett tag sedan jag köpte dessa ringar. Båda kommer från Gina Tricot och kostar 99kr/st.

Jag hade på mig ena ringen igår.


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards