My life and more

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linnea - 4 juli 2011 21:30


Kvart i 6 cyklade jag till Carro för vi hade ett möte inför Åhus hos henne. Vi hade några få problem som nu är lösta. Vi spelade även Med andra ord, åt pizzabullar och drack lite läsk.


Sitter vid tvn och smaskar på några goda jordgubbar just nu. Jag äter jordgubbar utan glass, socker eller grädde för det är godast. Orginal är alltid godast när det gäller frukt.



Av Linnea - 4 juli 2011 20:51


Godkväll kära blogg!

Jag vaknade fem över halv tio idag och jag skulle med en buss som gick kvart i tio. Ni kan förstå att jag stressade som tusan för att hinna med den bussen! Som tur var hann jag, med lite hjälp från Elin. Vart jag skulle var till Väla med Elin och Josefin.

Jag köpte inte så mycket, bara ett linne och två ringar. Jag letade efter en bikini och en jumpsuit men dem fanns inte i affären. Istället kommer jag beställa dem från internet, för bikinin är riktigt snygg och jag måste ha den inför Kreta resan, det är samma med jumpsuiten!


En gammal bild som ni sett innan

Av Linnea - 4 juli 2011 20:31


Jag vet, jag vet! Uppdateringen har varit super dålig! Jag har helt enkelt inte haft tid, eller ork, (och den kommer inte bli mycket bättre). Tidigt på onsdag morgon åker jag till Åhus med laget. Vi spelar bara på onsdag och torsdag, men jag kommer stanna där sen med familjen och bo till söndag. Förhoppningsvis kommer där finnas internet så att jag kan blogga under fredag, lördag och söndag, men vi ska ta med datorn, det är bara att hoppas på att där är internet.


Bild @ Google.se - Gullig bild, tyckte den passa till inlägget

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards