My life and more

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Linnea - 26 juli 2011 21:26


Har ni haft en bra dag? Jag och Emelie har inte gjort något speciellt, fast på eftermiddagen, när solen äntligen tittade fram, gick vi ut och spelade fotboll. Efter ett tag hämtade vi våra kameror och tog några hoppbilder. Vi gjorde inte mycket mer för hennes mamma kom och hämtade henne.

När Emelie åkt hem gick jag ut och hjälpte Desse plocka vinbär. Tyvärr hann vi inte plocka alla för Desse skulle iväg på träning och jag orkade inte plocka själv, så det hänger fortfarande bär på en liten del av busken.

Till kvällsmat åt vi grillade hamburgare med pommes och barbecue sås, verkligen supergott! Fast såsen var väldigt stark, och jag gillar inte stark mat...



Nu sitter jag vid både datorn och tvn. På tvn  är det kanal 4 som är igång och på datorn är det en massa olika, ex. facebook, bloglovin, blocket.se.

Av Linnea - 26 juli 2011 19:17


Bli bara medlem här, du kan även trycka på bilden för att komma till sidan.



Av Linnea - 26 juli 2011 12:10


Igårkväll startade jag och Emelie en film, Harry Potter och halvblodsprinsen. Filmen var superbra, men det är ju hp. Vi poppade popcorn och gjorde saft som vi hade under filmen.


Bild

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards