My life and more

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Linnea - 5 juli 2011 21:57


Det gäller att vara taggad imorgon! Samlingen är kvart över sju och sen är det en lång biltur som väntar. Väl framme i Åhus är vår första match 10.00 och då gäller det att vara pigg. Vi spelar alla våra gruppspelsmatcher imorgon och de är 6 st, om vi sedan går vidare spelar vi slutspel på torsdagen. Det kommer bli två härliga dagar!


Förra året i A-finalen (från v. Lina, Ida, Jennie, Klara, Jag, Ina, Carro, Anna)

 

Uppdateringen imorgon kommer vara låg, antagligen inte ett enda inlägg, kanske inte på torsdagen heller, men på fredag kommer jag igång igen. Hoppas ni klarar er.

Av Linnea - 5 juli 2011 20:39


Jag och Emelie cyklade till en fotbollsplan där vi träffade några kompisar. Vi spelade fotboll och sen cyklade vi en runda.

Emelie åkte hem ungefär halv sju och då hoppade jag i poolen med Desse. Vi spelade lite fotboll och njöt av att det var 25 grader i poolen. ;) Efter en dusch åt jag kvällsmat, makaroner och köttbullar.


Mums! ^^ 


Snart börjar Morden i Midsomer.


Av Linnea - 5 juli 2011 14:13


Ja la mig klockan 11 igår för att vara pigg idag, men jag kunde inte somna förrens 1 för det var så varmt. Inte nog med att jag somna sent så vaknade jag 8 av att det var varmt inne på rummet. Värmen är skönt att ha på dagen men inte under natten!

Emelie kom till mig vid 11-tiden. Då tog vi på oss bikini och gick ut för att sola och bada.

Efter lunchen började jag packa inför Åhus.


Härlig sommarbild (ni har sett den innan) 


Emelie är kvar här och vi ska strax iväg.


Av Linnea - 5 juli 2011 11:00


Skönt med något nytt! Den gamla profilbilden passa inte riktigt till headern jag har nu, men det gör den ny. Hiss eller Diss?



Gillar den skarpt!


  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards