My life and more

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Några dagar jag inte bloggat

Av Linnea - 21 september 2011 15:37


Tjabba tjena hallå! Har inte bloggat på ett tag men håller på med min nya blogg på blogg.se och det är mycket med skolan och fotbollen nu. Så bloggen får lida för det.


Menmen, det har hänt mycket dessa dagar. I söndags började min komfirmation och det kommer vara nu varannan onsdag(fast jag måste gå på 12 gudstjänster också..).

Igår var vi på en liten utflykt till tingsrätten i Helsingborg med skolan. Vi var bara där på förmiddagen, och på eftermiddagen var det skolan som vanligt. Senare på kvällen efter träningen kom vi inte hem för bilen fick motorstopp. Men pappa ringde Roger som kom och hjälpte oss så att vi kom hem. :)

Idag har det bara varit skola, fast ikväll är det match med dam-u.



En gammal bild


 
 
fanny

fanny

24 september 2011 11:55

Sv: Tackar :D

http://fannyysphoto.blogg.se

 
HannaWallén

HannaWallén

28 september 2011 15:54

Hej!
ville bara påminna att jag börjat blogga igen :)
Vi la till varandra på bloglovin för ca 6 månader sen , hoppas du följer mig , för jag följer dig :)

http://kungenwallen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 29 september 2011 16:12


  Under någon vecka har jag fixat med min nya blogg på blogg.se, och nu är den äntligen nästan klar. Även om den inte är helt klar så bytar jag nu för jag känner inte för att vara kvar på bloggplatsen längre. Min nya bloggadress är: http://llju...

Av Linnea - 18 september 2011 14:48


  Josefine kom till mig när jag ätit middag, som var kebab och bakad potatis. Vi satt lite vid datorn, sen började vi spela wii, och höll på med det en timme. Att spela wii blev sedan tråkigt så vi tog fram spelet "Med andra ord". Vi spelade det ga...

Av Linnea - 17 september 2011 15:14


  Jag har städat rummet idag, och det behövdes! Det var riktigt dammigt, för jag har inte städat på över 1 månad.. Men nu är rummet dammfritt och riktigt fint.       Jag har även gjort en stämpel till mina bilder idag. Jag blev väldigt n...

Av Linnea - 16 september 2011 21:45


  Spelat match ikväll, samlingen var kl. 17. Vi mötte Kullabyggden och vann med 3-2! Gött att äntligen vinna! :D     Bara en bild från arkivet    ...

Av Linnea - 14 september 2011 16:18

  Det är godast när det är nyplockat. Jag plockade olika frukter(bl.a. äpple,päron, björnbär och vindruvor) från trädgården idag till mitt fika. Det var super gott, men jag hade velat ha plommon också. Tyvärr har vi nästan inte fått några plommon...

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards