My life and more

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Linnea - 18 september 2011 14:48


Josefine kom till mig när jag ätit middag, som var kebab och bakad potatis. Vi satt lite vid datorn, sen började vi spela wii, och höll på med det en timme. Att spela wii blev sedan tråkigt så vi tog fram spelet "Med andra ord". Vi spelade det gansk länge och gick igenom alla ord!

Mitt i natten, när vi spelat klart, gick vi hem till Josefine. Jag fick se hennes rum som hon renoverat för ganska längesen, men jag har inte varit hos henne på evigheter, Och hennes rum var jättefint!

Vi spelade på hennes keybord och gitarr den mesta tiden, men vi tittade även på Onepiece på datorn. Där är en som är jättesnygg som både jag och Josefine vill ha! Den är sjuktsnygg! ;)

Sen var jag tvungen att gå hem.




Under kvällen var mamma, pappa och Desse iväg så jag hade FF, även Josefines familj var borta så hon hade också FF. :)


Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards