My life and more

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Linnea - 1 september 2011 16:29



Vet inte om jag vill ändra min blogg till en fotoblogg istället. Det börjar bli tråkigt, och kanske tråkigt för er också?, att jag mest bara skriver om mitt liv och alla tråkiga saker jag gör om dagarna. Om ändringen sker kommer bloggen bli en foto inspirerad blogg, jag kommer skriva lite om något speciellt som händer i livet, men mesta dels om fotografering. Det blir roligare och jag blir inte lika fäst vid bloggandet som jag varit.. Jag vill inte sitta vid datorn alla timmar ledig tid jag har, jag vill ha ett liv utan att dokumentera allt jag gör..

Men jag behöver ER åsikt, vad tycker ni? Behålla bloggen som den är eller ändra till en foto inspirerad blogg? Tack för era svar!


Tidigare månad - Senare månad

  

Presentation


My blog is about me, my life and everything!
Jag är en glad tjej på 14 år som lever för fotboll. Jag har även väldigt stort intresse för fotografering. Läs om mina roliga dagar i både text och bilder!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Arkiv

Kategorier

Få fler besökare

 

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards